Každodennú nedeľu si nemôže dovoliť nikto z nás, musíme platiť účty a pomáhať svojim klientom. Neviem, ako aktuálne pracujú ostatní, ale ja osobne mám práce vyše hlavy. V rámci backOFFICE tvoríme pre klientov nové weby, dokončujeme redizajn portálu ZoznamRealit.Sk a prijímame v ZRKS ďalších členov (pozdravujem kolegyňu, ktorá pracuje z domu). Vidieť, že realitný segment je plný flexibilných ľudí, ktorí sa vedia prispôsobiť aj tejto situácii a novým výzvam. Snažia sa využiť vynútený voľný čas na vylepšenie svojho marketingu, webových stránok a inzertnej stratégie.
Makléri pochopili, že ich klienti trávia aktuálne viac času na internete a okrem bežných vecí rozmýšľajú aj nad kúpou nehnuteľnosti. Zrejme bude zvýšený dopyt po rodinných domoch a chatách. Pandémia totiž naplno odhalila nevýhody spoločných vchodov, schodísk a využívanie výťahov.
Po ukončení obdobia večnej nedele nás čaká návrat do reality. Dúfajme vo zvýšený nápor na služby, aj tých realitných. Ľudia budú hladní po nových podnetoch a zrealizovaní svojich snov o bývaní. Nároky budú zrejme menšie, ale bývať treba. Pripravte sa na tento scenár, mať profesionálnu prezentáciu a kvalitné portfólio ponúk znamená náskok pred konkurenciou. Musíme si zvyknúť, že rúška na obhliadkach budú bežnou rutinou. Po klesnutí dopytu po nich, bude na čase nechať si ušiť aj pekné firemné. Drobný marketing, ktorý poteší.

A nezabudnite na dobrú náladu, tu bude v prvý pondelok treba ako soľ. Držme si palce!
Marek Šubrt, predseda Správnej rady ZRKS